Kieviet Administratie & Advies is in oktober 2006 opgericht door Cor Kieviet. Na 11 jaar werkzaam te zijn geweest bij 3 middelgrote accountantskantoren heeft hij de stap gezet naar een eigen administratiekantoor.
Inmiddels is het kantoor flink doorgegroeid en bestaat het nu uit twaalf enthousiaste medewerkers met brede ervaring in de accountancy, salarisadministratie en/of fiscale zaken. De snelle groei is volgens Cor Kieviet eenvoudig te verklaren: “Wij werken met vaste prijzen, dus geen onverwachte rekeningen achteraf of telefoontjes die extra in rekening worden gebracht. De klant weet vooraf waar hij aan toe is. Dat, in combinatie met onze kwaliteit, nuchterheid en persoonlijke aandacht, zorgt ervoor dat mensen voor ons kiezen.”
In mei 2008 is Kieviet Administratie & Advies na een uitgebreide kwaliteitscontrole toegelaten tot de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen), en mag het kantoor zich officieel volwaardig NOAB-gecertificeerd noemen.
Door continue groei werd de ‘oude’ locatie te klein en is medio 2012 het huidige kantoor aan de Korteweg in gebruik genomen.